კამპანიის ფარგლებში ადმინისტრაციის ოფიციალური ტურისტული გვერდიდან Georgia Travel, მიზნობრივ ქვეყნებში (უკრაინა, ბელორუსი, ყაზახეთი, ლიეტუვა, ლატვია, ესტონეთი, პოლონეთი, ჩეხეთი, გერმანია, საფრანგეთი, დიდი ბრიტანეთი, ჰოლანდია, ისრაელი, სპარსეთის ყურის ქვეყნები, აზერბაიჯანი, უზბეკეთი, საქართველო) გაეშვა საქართველოს საიმიჯო ვიდეო რგოლი – #EmotionsAreGeorgia
ვიდეო-რგოლი დაფუძნებულია რეალური ადამიანების მიერ სოციალურ მედიაში საქართველოს შესახებ გაზიარებულ პოსტებზე.
სოციალური მედია კამპანია გაგრძელდება ივლისის ბოლომდე.