Euronews-ზე საქართველოს ტურისტული პოტენციალის შესახებ სარეკლამო კამპანია მიმდინარეობს. ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ დაკვეთით მომზადებული 30 წამიანი ვიდეორგოლი Euronews-ის ეთერით კვირაში 28 ჯერ იტრიალებს.
კამპანია12 კვირა გაგრძელდება.
სარეკლამო რგოლის პარალელურად ზაფხულის ტურისტული კამპანიის ფარგლებში Euronews საქართველოსშესახებუსასყიდლოდამზადებს რეპორტაჟების ციკლს:
1. Adventures – 3 სიუჟეტი, აქედან ერთი სიუჟეტი დაეთმო ოკაცეს კანიონს, მეორე,გუდაურს, მესამე კი კურორტ გოდერძს.
2. Postcards – 6 სიუჟეტი,
3. Taste – 3 წუთიანირეპორტაჟიქართულკერძზე.
4. Cult – 3 წუთიანირეპორტაჟიკულტურულღონისძიებაზე, სიუჟეტები Euronews-ის ეთერით მრავალჯერ გადაიცემა.
სატელევიზიო ეთერის გარდა რეპორტაჟები Euronews.com-ზეაიტვირთება.
სიუჟეტის განთავსებიდან 7 დღის მანძილზე ყველა სარეკლამო სივრცე საქართველოს რეკლამას დაეთმობა. ( თითო რეპორტაჟზე გარანტირებული 150000 impressions)
Euronews 12 ენაზე მაუწყებლობს და მსოფლიოს 166 ქვეყანაში 430 მილიონზე მეტი მაყურებელი ჰყავს.
იხილეთ სტატია: http://www.euronews.com/2018/05/14/georgian-adventures-okatse-canyon