კამპანიას „ემოციები არის საქართველო“ მთელ მსოფლიოში მილიონობით ადამიანი გაეცნო

  • Home
  • მთავარი
  • კამპანიას „ემოციები არის საქართველო“ მთელ მსოფლიოში მილიონობით ადამიანი გაეცნო

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის კამპანიის – „ემოციები არის საქართველო“ფარგლებში, საქართველოში ჩამოსული მილიონობით ტურისტის სოციალურ მედიაში განთავსებული პოსტები ხელოვნური ინტელექტის მეშვეობით შეიკრიბა ვებ-გვერდზე EmotionAreGeorgia.

6 თვიანი ინტენსიური მუშაობისას ხელოვნურმა ინტელექტმა აღმოაჩინა და გაანალიზა საქართველოში ჩამოსული ტურისტების სოციალურ მედიაში გაზიარებული პოსტები, შეირჩა ყველაზე ემოციური და შთამბეჭდავი პოსტები საქართველოს შესახებ.

მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ ინტერნეტ კამპანია გამართა 9 მიზნობრივ ქვეყანაში: გერმანია, იტალია, ისრაელი, პოლონეთი, ლიტვა, ლატვია, ესტონეთი, საფრანგეთი, დიდი ბრიტანეთი, ნიდერლანდები და საქართველო. (შედეგად მივიღეთ 655 114 კლიკი და 13 მილიონი ვიდეოს ნახვა).

2018 წლის დეკემბერში სატელევიზიო სარეკლამო კამპანია ჩატარდა BBC-ზე და CNN-ზე, პარალელურად მიმდინარეობდა ვებ-რეკლამა მედია პლატფორმების გვერდებზე.

კამპანიაში ჩართვა ნებისმიერს შეუძლია. ვებსაიტზე www.emotionsaregeorgia.com შეგიძლიათ შექმნათ საკუთარი, უნიკალური სახელმძღვანელო საქართველოს შესახებ.

EMOTIONS ARE GEORGIA

კამპანიას „ემოციები არის საქართველო“ მთელ მსოფლიოში მილიონობით ადამიანი გაეცნო. ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის კამპანიის ფარგლებში საქართველოში ჩამოსული მილიონობით ტურისტის სოციალურ მედიაში განთავსებული პოსტები ხელოვნური ინტელექტის მეშვეობით შეიკრიბა ვებ-გვერდზე EmotionAreGeorgia.6 თვიანი ინტენსიური მუშაობისას ხელოვნურმა ინტელექტმა აღმოაჩინა და გაანალიზა საქართველოში ჩამოსული ტურისტების სოციალურ მედიაში გაზიარებული პოსტები, შეირჩა ყველაზე ემოციური და შთამბეჭდავი პოსტები საქართველოს შესახებ.მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ ინტერნეტ კამპანია გამართა 9 მიზნობრივ ქვეყანაში: გერმანია, იტალია, ისრაელი, პოლონეთი, ლიტვა, ლატვია, ესტონეთი, საფრანგეთი, დიდი ბრიტანეთი, ნიდერლანდები და საქართველო. (შედეგად მივიღეთ 655 114 კლიკი და 13 მილიონი ვიდეოს ნახვა).2018 წლის დეკემბერში სატელევიზიო სარეკლამო კამპანია ჩატარდა BBC-ზე და CNN-ზე, პარალელურად მიმდინარეობდა ვებ-რეკლამა მედია პლატფორმების გვერდებზე.კამპანიაში ჩართვა ნებისმიერს შეუძლია. ვებსაიტზე www.emotionsaregeorgia.com შეგიძლიათ შექმნათ საკუთარი, უნიკალური სახელმძღვანელო საქართველოს შესახებ.ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო#ტურიზმი2019

Geplaatst door ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია • Georgian National Tourism Administration op Maandag 14 januari 2019

წყარო: ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია

Tags: